I když je účetnictví jedním z méně viditelných aspektů podnikání, potřebuje kvalitního účetního každá úspěšná firma. Vedení účetnictví pomáhá podnikatelům i společnostem ušetřit cenný čas a zbavit se starostí při zařizování nezbytné administrativy. Účetní kancelář DanKan v Brandýse nad Labem je tu už přes deset let pro všechny podnikatele ze Středočeského kraje, aby jim pomohla s vedením účetnictví a daňové evidence a poskytla jim všechny potřebné informace v oblasti daní.
V naší firmě je pro nás klient na prvním místě, takže se můžete spolehnout, že budeme věnovat patřičnou pozornost všem Vašim požadavkům a přáním a svou práci jim také adekvátně přizpůsobíme, abychom Vám co možná nejvíce zjednodušili život a uvolnili Vám ruce pro uskutečňování Vašich podnikatelských vizí a plánů. Máme zkušenosti s prací pro drobné podnikatele i pro zavedené firmy v celém regionu Praha-východ.
S námi Vám nehrozí zbytečné chyby a komplikace při vedení Vašeho účetnictví – naopak Vám soustavně budeme dodávat detailní přehledy o výsledcích Vašeho hospodářství, Vaše účetnictví povedeme v kvalitním moderním softwaru a postaráme se, aby bylo věcně i formálně zcela korektní. Zároveň nabízíme i službu daňového poradenství, kterou ocení každý klient, který by rád v rámci platných pravidel minimalizoval svou daňovou zátěž nebo prostě jen získal lepší orientaci v daňové legislativě.
Zajímá nabídka společnosti DanKan i Vás? Vybrat si u nás můžete ze čtyř základních okruhů služeb:
- účetnictví: Účetnictví mají povinnost vést právnické osoby a fyzické osoby, které splní některou z podmínek pro to, aby se staly tzv. účetní jednotkou. Účetnictví nahrazuje dřívější podvojné účetnictví a zahrnuje mimo jiné vedení účetního deníku, hlavní knihy, pokladní knihy a knihy pohledávek a závazků. Účetnictví vedeme v naší kanceláři ve špičkovém účetním softwaru.
- daňová evidence: Daňová evidence nahrazuje už řadu let jednoduché účetnictví. Účelem vedení daňové evidence je oproti o mnoho složitějšímu účetnictví pouze zjistit správnou výši základu daně z příjmů. Hlavní dokumenty, které v rámci vedení daňové evidence zpracováváme, jsou peněžní deník a kniha pohledávek a závazků.
- mzdová agenda: Zajistíme Vám měsíční zpracování mezd a personalisiky v dohodnuté době a termínech. Samozřejmností je měsíční hlášení zdravotním pojišťovnám a správě sociálního zabezpečení. Dále zpracování a podávání ELDP a zastupování na úřadech při kontrole.
- daňové poradenství: Ing. Drahomíra Kučerová, která účetní kancelář DanKan vede, je dlouholetou členkou Komory daňových poradců ČR. V daňové legislativě se skvěle orientuje a dokáže Vám tak poskytnout rady, které jsou pro každého podnikatele zásadní. Jedním z možných témat daňového poradenství je také daňová optimalizace, která podnikatelům a firmám v rámci platných pravidel pomáhá minimalizovat svou daňovou zátěž. Navízíme Vám zastupování na finančním úřadě a státní správě na základě komplexní plné moci. Umožníme Vám odklad pro podání daňového přiznání do 30.6.
Potřebujete najít novou účetní, která pro Vás spolehlivě zpracuje všechny Vaše podklady, nebo chcete jen poradit v oblasti daní? V účetní kanceláři DanKan máme bohatou praxi v obou oblastech a rádi Vám ušijeme servis na míru, který bude vyhovovat všem potřebám Vašeho podnikání. Pokud byste o našich službách rádi zjistili další informace, ozvěte se nám kdykoli na telefonní číslo 602 666 942 nebo 721 163 343 a zeptejte se na všechno, co Vás zajímá! Věříme, že Vám spolupráce s naší společností bude vyhovovat.
Provozní doba
Pondělí | 8:00 – 15:00 |
Úterý | 8:00 – 15:00 |
Středa | 8:00 – 15:00 |
Čtvrtek | 8:00 – 15:00 |
Pátek | 8:00 – 15:00 |
Samozřejmností jsou indiviuální konzultace dle dohody mimo pracovní dobu.